Veterinární výjezdová služba v provozu, ošetření nutno objednat předem.

Čipování psů a dalších druhů zvířat

Provedeme povinné čipování psa u Vás doma - volejte 605 121 977.

Označení psa nebo jiného zvířete mikročipem představuje způsob, jak ho jednoznačně identifikovat, snadněji a rychleji dohledat v případě útěku nebo krádeže a v neposlední řadě také jak pomoci ochránit území našeho státu před nebezpečnými nákazami.

Povinné čipování psů

Čipování psů je v České republice povinné od 1.1.2020.

Očipovat psa můžeme v pohodlí Vašeho domova (např. i v rámci letošního očkování) - volejte 605 121 977 - Hradec Králové a okolí.

Povinné čipování ostaních zvířat

Čipování zvířat je povinné při cestách za hranice České republiky

Bez ohledu na to, zda se chystáte se svým čtyřnohým kamarádem jen k babičce na Slovensko nebo plánujete pobyt u moře, vaše zvíře musí být až na výjimky označeno mikročipem. Dále musí mít svůj pas (tzv. petpas, viz obrázek), který slouží zároveň jako očkovací průkaz, a platná očkování, především proti vzteklině.

Nepovinné čipování ostatních zvířat

Čipování kočky či jiného zvířete se vám vyplatí. Výrazně tím zvýšíte šanci, že se vám zvíře vrátí, když se ztratí nebo vám uteče (například při strachu z ohňostroje na Silvestra). Dnes je již běžná praxe, že kromě veterinárních lékařů mají čtečky i policie, útulky a někdy i sami chovatelé. Není tedy problém najít čipované zvíře v registru a urychlit tím jeho návrat k vám.

Čipování nevyžaduje složité vybavení, je tedy možné provést ho v místě bydliště. Naše veterina zajišťuje tuto službu v Hradci Králové a okolí s možností návštěvy veterináře u Vás doma. Pro bližší informace a pro objednání čipování volejte 605 121 977.